HEJ

Ser mörkt ut på skridskoåkningsfronten även idag... Det är nog bara att inse att jag verkligen får åka själv om jag vill åka några skridskor. Himla tjat om de där tänker ni nu :P Men en prommenad blir de nog snart iallafall i det fina och kalla vädret.

Igår var det lördag och sån tur va så hände de nåt för jag var ytterst uttråkad. Det blev en kanonkväll som började hos Alina och fortsatte till Mastmagasinet. När jag nämner Karina Berg kan jag inte annat än att le för mig själv och tänka att Kristinehamn verkligen är en liten stad haha.. De var inte så jättemycket folk och så, men som alltid så blir de vad man gör de till :) De var riktigt kyligt ute när vi skulle hem men tur som vi hade fick vi skjuts och kvällen slutade senare än vad den borde för tröttheten börjar smyga sig på nu eftersom ja inte kan sova på morgonen såklart... Men men.

Nu ska jag gå o borsta tänderna, dom är äckliga./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0