helt slut

Helt slut i hela kroppen är jag jusst nu och jag känner mig näst intill svimfärdig! Så går det för mig när jag tränar utan mat i magen. Efter träningen åkte jag även runt i stan o handlade grejer till UF företaget, börjar ju närma sig alla hjärtans dag nu och vi har ingenting i ordning och nu ska ju Emma bort imorn och när hon kommer hem åker jag. Men de löser sig alltid de där!

Igår tog ju jag med Emma på en liten för tidig födelsedagsresa till hemlig stad, men nu är den ju inte hemlig längre utan Göteborg blev det och det blev en toppendag =) Synd bara att den bruden inte hade så mycket pengar att handla för, men jag fick med mig lite smågrejer hem, ett par blå strumpbyxor, spolar till håret, en ring och en tröja. Åt även jättegod pastabuffé på Nordstan. Vill komma bort från stan offtare, spana på folk o lyssna på härliga dialekter. Va på stan här förut och de är ju liiiite skillnad.. Köpte iallafall en plånbok här i stan också, så äntligen har jag en ny sådan, dock sved de lite att betala den..

Har inga bilder från Gbg, men här är några bilder från helgen.




/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0