kebab!!!

Tjoho. Blev en rätt lång tur på gymmet idag o de va roligt och sådär lagomt jobbigt, mest svettigt! Såg precis en bild på nån som åt kebabtallrik och jädrar va sugen jag blev på de.. Skulle typ kunna göra vad som helst för att få en sån hemkörd! Brukar vanligtvis inte bli sugen på skräpmat efter träning, men så var icke fallet idag...

Ser väl inte så himmelskt gott ut men tyvärr så är de de...


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på resten av kvällen, har ju megasovmorgon imorn också så jag kan ju vara uppe hur länge ja vill, men vad gör man? vilka problem man har ibland.../Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

ååh, de såg ju inte lite gott ut!

2009-01-12 @ 21:15:10
Postat av: Anonym

jag måste bara få säga att jag har varit sugen på kebabtallrik sen igår då jag läste detta inlägg^^

2009-01-13 @ 20:11:32
URL: http://modiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0