Körkort

god förmiddag!
Idag skiner solen och det känns som en bra dag, med undantaget att jag har ont i huvudet sen 2 dagar tillbaks men det finns de ju medicin för :D

Sitter o väntar på att klockan ska gå för klockan 1 är det dags för träning! Ska nog ta en liten runda på stan innan också, är lite saker som jag skulle vilja ha. Borde väl spara på penningarna egentligen, men va tusan! Funderar på att ganska snart gå ner till Håkanssons bilskola och boka min första körlektion också, de är nämligen de som pengarna borde gå till.. Jag vill verkligen ha körkort innan studenten, de är mitt mål! Jag har aldrig vart så bra på de där med mål, men de här ska jag nå. Är väl de där med teorin som knölar sig då alla som känner mig vet att jag är SÄMST på att plugga och har minne som en guldfisk.. Bara o hoppas på att det inte blir allt för mycket i skolan, glad över att jag inte har projektarbe o tänka på, har ju UF företaget istället och det blir ju inte alls samma sak.

Minne som en guldfisk vare ja...

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0