kortis dag igen

Blev en kort dag i skolan även idag. Började 9.20 och hade Svenska C, gjorde ingenting.. Sen hade vi vår första Filosofilektion och den slutade en halvtimma innan den skulle och läraren verkade lite småyr sådär och ämnet verkade inte så kul alls... Men sen var de meningen att jag skulle börja nästa lektion 14.20 men läraren var inte där och de va en jäkla tur att vi fick reda på de så ja inte suttit själv på skolan igen aslänge o väntat!

Nu har jag vart hemma igen och åker igen vid 4 för då ska jag och Louise till gymmet. Har hunnit med att laga mat, låg en lapp på bordet där det stod att jag kunde laga Dicks pasta om jag var hungrig, så kul att den rätten faktiskt heter det döpt efter Emmas pappa :P De va gott iallafall så nu känner jag mig fit for fight! Känns dock mindre lockande att ge sig ut i de här skitvädret igen, höll på o blåsa omkull förut!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0