Lördag

Shit vad jag känner mig stressad! Har egentligen inte tid just nu att sitta här, men jag är så otroligt trött så jag orkar inte dra igång med packningen riktigt än. Ska ju då som sagt packa iordning allt, för imorn åker ju jag o familjen upp till fjällen! Vet inte riktigt vad jag ska packa ner, blir ju inte att man använder så värst mycket olika ombyten. Men de blir nog bra. Jag måste även hinna med att sätta ihop den där förbaskade allahjärtansdaglådan innan kvällen också..

Dagen på jobbet då var iallafall inte så hemsk jobbig, sjukt mycket folk men de kändes bra ändå =)

Var lite planer på att gå ut ikväll, men jag känner definitivt inte för de just nu. Känner att ja inte har tid, inte ork och jag vill heller inte slösa pengarna som kom igår på att gå till Mastis igen.. Så nej, de får lov att bli en kväll här hemma, men jag får nog se till att lägga mig sent så jag kan sova de ca 60 milen som ska åkas imorn.../Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0