måndagen

Nu är jag återigen hemma efter en lång måndag. Svenska C, Filosofi och Internationella relationer. Slutade lite senare än vanligt och då gick jag till gymmet o mötte upp Louise. Var totalt omotiverad till en början, men efter ett tag var de riktigt kul och det känndes bra!  Dock var de fullproppad av typ 13-åriga tjejer som såg ut att vara högst 9, hallå vad gör ni liksom??

Je je, på hålet som jag hade där vid lunch hittade jag till slut lite andra människor som var lediga så då diskuterades det om vi ska åka till Branäs den 9onde eller ej, men antagligen blir det så och de ska bli kuul isåfall =) Jag, Emma, Emma och Jossan har även lite plaaans som jag hoppas kommer att bli av :D

Nu ska jag duscha så jag är fräsh till imorn för då bär det av till tills vidare hemlig destionation! :D /Maggan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det skulle vara skit kul ifall det blir av :)

2009-01-26 @ 21:15:12
URL: http://josephinesofia.blogg.se/
Postat av: Emma

Lookie lookie malin ; )

2009-01-27 @ 21:29:49
URL: http://emmamarcusson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0