mastis



God förmiddag! Tro de eller ej men jag vaknade precis, eller rättare sagt klev upp nyss iallafall. Blev inte många timmars sömn i natt heller, jag som hade bestämt mig för att faktiskt gå raka vägen hem idag, men istället träffade jag på postbilen på vägen hem... Ja må vara tråkig som vill hem men ingen anar hur känslig jag är för att sova dåligt! Jag återhämtar mig inte förens flera dagar senare och de är jättejobbigt. Men iallafall för er som inte känner igen stället på bilden så är det iallafall Mastis där jag Emma och Anna tillslut hamnade igår efter lite käk o så hemma hos mig. Skulle laga mat och det slutade med att vi åt mannagrynsgröt, vi är jämt så glamosrösa när det gäller maten...


Två heta brudar på väg mot stan.

Mastis var iallafall kalaskul! Och jag har äntligen förstått att vissa människor inte är så bra som dom ser ut ;) haha ojojoj... Ne men tackar för en trevlig kväll! Och idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kommer vara trött men jag ska nog dra mig ner till gymmet en segis iallafall, hoppas Maud är på!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0