Natur & friluftsliv

Aloha!
Lång dag i skolan idag, för omväxlingens skull. Började 8.20 och skulle ha slutat vid 16 egentligen men vi fick sluta en halvtimma tidigare eller så. Detta efter att ha haft Natur och friluftsliv B för första gången. Jag var jättenervös innan, just nu vet jag inte varför men jag hade ingen av mina närmaste o käraste med mig så de känndes lite tomt. Det vi gjorde var att gå igenom kursens innehåll, men mest pratade vi om resan till Branäs som sker den 5e mars och som kursen i princip går ut på. Det verkade faktiskt kul och en gratis wekeend i Branäs tackar man ju inte nej till! Dock hade jag ju hellre åkt slalom än längdskidor, men what ever. Men iallafall torsdag till söndag 5-8 mars och jag längtar lite smått faktiskt, känns bra att jag valde detta istället för att lida igenom religion B hela våren :P


Nu är jag förskräckligt sugen på nåt gottit, men de blire inge med. Har redan käkat en mc flurry idag då jag och Emma liftade med nyblivna körkortsinnehavaren Johannes dit på hålet förut så de får räcka. Blir nog ingen träning idag heller, har träningsverk och känner inte för att åka ner själv igen.. Kallt o mörkt där ute ju ;)

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0