ny termin imorn

Brrr kom precis in från den minst sagt bitande kylan! Rastade lille Valter och han frös så jag ar tvungen att bära honom halva vägen stackarn.


Han är inte riktigt så där ful på riktigt ;)


Förutom en tur med honom och gymmet har jag även hunnit med att träffa Gerd. Jag släpade med mig laptopen hem till henne så bytte vi bilder och musik, de va på tiden! Så nu sitter jag o lyssnar på massa ny musik, great.

Nu vill jag egentligen ta mig något att äta för jag är ashungrig, men jag får ändå inte ner en endaste bit mat! Ja får väl gå i tvinga i mig nåt och sedan ska jag ta en superdusch med schampo, scrubb, ansiktsmask, hårinpackning och efter åt blire Dove summerglove känner ja. Sen ska jag sova tidigt, för imorn börjar skolan igen o då vill man ju vara pigg och fräsh! :) Lika bra o inte deppa för att de drar igång igen, finns ju inget man kan göra åt de och jag vill ju bara påminna alla 3or om att det är sista terminen, så de är bara o kämpa på! Alla töntar där ute som skiter i att gå till skolan kan ju bara ta sig i röven o förflyttas till den fattigaste byn i Afrika../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0