paus

Tjoho nu har jag äntligen sadlat mig ner här vid mitt skrivbord för att vila ett slag. Startade dagen i skolan och sedan satt jag, Emma och Anna på Paus och käkade nachotallrik i några timmar. Glodde på folk vilket alltid är roligt i denna lilla gemytliga stad hahaha... Vittnade värsta bråket o alltig, i Kristinehamn händer de grejer mina vänner!



När vi degat klart där vid 4tiden skjutsade Anna hem oss och då packade jag väskan och drog till gymmet, var egentligen inte meningen att jag skulle dit idag, men jag var så ful i håret så jag kunde lika gärna åka dit.. Men det var nog inte meningen att jag skulle ha åkt för jag hade glömt hårsnodd o de fanns ingen att låna så de va inte kul att träna med håret svettandes i nacken.. Sen när ja skulle duscha upptäckte jag att jag hade glömt schampot! Jobbiga små problem de där.. På vägen hem bestämde jag och Gerd att vi ska ha seriemaraton ikväll o de ska minsann bli great!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0