rättskunskap & muffinsbak

Hallå hallå.
Idag har väl varit den jobbigste dagen i skolan på ett bra tag då vi faktiskt hade 3 riktiga lektioner! Började med matte, och jag fattade nästan ingenting, men allra minst fattade jag inte varför man räknar så värdelösa saker.. typ e upphöjt till ln980... Sen hade vi Filosofi och då fick vi lov att presentera oss inför klassen o så, inte så ansträngande kanske. Sen hade vi Rättskunskap och de är nog en väldigt bra kurs att ha med sig med tanke på hur oallmänbilldad jag är inom just det ämnet. Men det verkade sådär kul och vart är alla bra lärare i världen?? Det mesta hänger ju faktiskt på att ha en bra lärare tycker jag.



Nu efter skolan har jag bakat muffins som balkomitén ska sälja på lördag och mest bara softat. Har matteläxa egentligen, men eftersom jag inte fattar nåt så kan jag ju tyvärr inte göra den. Nu sitter jag o väntar på att klockan ska bli 21 för då ska jag iväg och träna basket vare tänkt! Hehe, har ju lagt de där på hyllan, men de skadar ju inte att tita förbi nån gång då o då så jag inte tröttnar totalt på gymmandet =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: storasyster

meeeen töönt!!! du kan ju inte skita i en matteläxa för att du inte fattar nåt!! åååååååååhh einstein!

2009-01-13 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0