snart bär de av

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag får väl lov att erkänna att jag redan har slumrat till ett par gånger så jag kommer antagligen inte kunna somna ikväll.. Kissnödig kommer jag nog att bli ett antal gånger också med tanke på hur mycket smoothie jag har sugit i mig idag! Men de är ju så gott :P

Imorgon är det måndag igen och då börjar de vanliga rutinerna åter igen.. Det ska bli så sjuukt skönt att vara ledig hela nästa vecka! Vi gör ju ända aldrig nåt vettigt i skolan.

Yeah snart står man där igen då, för typ 7de året i rad eller så :P


Frågan nu är om jag ska välja att följa med till Branäs med skolan dagen efter att vi kommer hem från Tänndalen?? De är inte många som jag känner som ska dit, jag kommer ju som sagt att ha åkt skidor i 7 dagar innan och de är jobbigt att åka buss :P Men de är ju alltid kul att åka skidor! De är så synd att inte fler av mina vänner är mer skidfreakiga... Men men de finns de ju inte så mkt att göra åt den saken./Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0