soft dag åter igen

Softandet i skolan fortsätter, sjuk lärare idag igen så det blev bara en lektion idag istället för 4. Men man ska definitivt inte klaga! Istället gick jag och beställde min första körlektion och sedan gick jag och Louise och tränade, gick mycket segt idag. Går bara segare och segare för varje gång jag är där.. Visste  väl att jag skulle tröttna, tur att jag snart åker bort i en veckan så att gymmningen får ligga på hyllan ett tag.

Efter träningen mötte jag upp Emma på café Paus där vi satt i ca 4 timmar o bara tjatade :P Fick senare finbesök av lilla Anna innan de va dags för att knalla hem i slaskvädret. Och nu är jag här igen och jag är trött trots kaffet som jag sörplade i mig, något måste ju vara fel med mig..

Kollade precis på How I met your mother och i detta avsnitt spelades nedanstående låt ett antal gånger och den ger mig bara de bästa minnena någonsin, inte visste jag att den var så gammal! Emma och Anna försår mig antagligen och jag kan inte annat än le för mig själv =)

500 miles

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0