SÖNDAG

God morgon. Hoppas alla sovitt gott, för de har jag för en gångs skull! Jag tror jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden, och de är väldigt sällsynt i mitt liv ska ja säga. Låg o drog mig till halv 11 eller så men känner mig inte ett dugg utvilad..

Lördagskvällen spenderades först hemma hos Anna med ett härligt gäng brudar och sedan drog vi vidare till Mastis. Snåla som vi är gick vi dit innan 22 då de är gratis ;) Var i princip själva, men då gick vi o sjöng sing star och de va riktigt kul. Kvällen i det stora hela var inte min bästa, hade ont i magen och fötterna och benen och trött som en dåre var jag också. Men jag försökte bita ihop och det kommer ju fler helger och alltså de var ju kul, men de är bara det att jag är så trött på den här stan också och aaa... Ne men tack alla för kvällen iallafall =)



Idag ska jag dega! Måste egentligen till gymmet men jag känner definitivt inte för de idag. Men vi får väl se hur de blir med den saken. Ha de!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0