ut med julen

Nu är julen utstädad ur mitt rum! Skönt faktiskt, har inte passat sig här bland allt lila och pepparkakshuset har tagit plats och sett äckligt ut och julblomman dog, så nej nu vare nog kände ja. Har damsugigt o lagt in alla kläder i garderoben, kommer se ut som helvete om bara någon dag igen iallafall..

Rekalm om semestersvenskar eller vare nu hette precis, de ska ja följa. Några reseledare i Thailand, kul kul. Tänkte bara flika in med de innan jag berättar om igår.

Blev en jättetrevlig kväll med bruttorna, Maud kom med också och det gjorde ju definitivt inte saken värre! Vi köpte godis och kollade på Alla vi barn i Bullerbyn =) Och jag borde väl egentligen inte skriva vad vi gjorde sen, efter att vi hade smält i oss massa godis.. Men då begav vi oss iallafall ut i kylan och satte oss på Charlies o käkade massa fet o go snabbmat. haha men skare va så skare.. Har aldrig i mitt liv vart så mätt! Och jädrar va kallt de va när vi skulle gå hem, känndes som de bara va vi ute på grund av kylan.

Annars idag har jag bara legat i sängen o latat mig framför tvn när ja inte städade, de va en sån förmiddag. Har sovit så grymt dåligt i natt nämligen, hade huvudvärk så de bara skrek om de. Men nu kanske ja ska göra nån nytta.. Inte för att jag vet va de skulle va men../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0