Onsdag

Då har onsdagen snart passerat och och snart är det helg. Skönt att tiden går så snabbt, men jag får ändå lite panik när jag sätter mig vid datorn o bara degar för de känns som om man borde ta till vara på tiden mera. Men men, idag har det vart en seg dag i skolan, ped. led. och matte. Sedan gick jag, Emma och Anna till stan. Anna shoppade lite men jag sparar nog lite på stålarna jag så för mig blev de inget.

Resten av kvällen nu vet jag inte vad de blir, men jag ska ta mig en riktig långdusch lite senare med allt va de innebär! Blev inte work out idag ens, men jag åkte ju iväg igårkväll iallafall så att idag blir det lite ledigt, så halt ute så de är ju livsfarligt att ta sig till gymmet ;)/Maggan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0