Chill

Hej o hå, nu har jag lite att ta igen känner ja. Har inte hunnit blogga på ett tag nu ju.. :P Kan ju berätta om vad jag har gjort i helgen då för er som typ dör av nyfikenhet där hemma!

Fredagkvällen spenderades hos Gerd, vi bunkrade upp med lite gott att äta och några timmar senare startade äntligen de vi krånglat med för att få igång, 90210. Vi drog igenom 4 avsnitt innan de var dags för mig att rulla hemmåt, bra serie de där. Kanske blir att kolla på 4 till på chillmåndagen imorn ;)


Lördag förmiddag började med lite övningskörning, bland annat ner till stan där jag droppade lite bröd till Alina och Sara som sålde bröd till balkomitén. Vid 11 kom några släktingar hit som inte var här på min födelsedag, så de blev lite lätt käk och fika. När de gått åkte jag, mamma och pappa till Karlstad, Lindas cykel Björn hade nämligen fått punktering och hon behövde hjälp att laga.. Jag körde och de gick väl rätt bra trots all trafik och jobbiga rondeller o skit, men på hemvägen orkade jag inte, hatar att köra motorväg i mörkret. Köpte för övrigt en hylla på IKEA, så nu har jag äntligen nåt att sätta upp på mina tomma väggar.

När jag kom hem var allt stressigt som tusan om jag skulle hinna träffa brudarna kl 7 på Coop, kastade i mig mat och åkte sedan o hämtade upp Emma och jag tror vi kom i ti trots allt. Väl där köpte vi alla oss en varsin godispåse och sedan fick jag och Emma lov att gå hem till Louise medan de andra liftade med Anna, men de var mest kul och rätt chill ;) Var en skittrevlig tjejkväll hos Louise och vi snackade o garvade och chillade!


Idag är det söndag och vid 3 ska jag dra iväg till gymmet tänkte jag, behövs definitivt efter helgens onyttiga bravader!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0