statistiken sjunker..

Min statistik sjunker sakta men säkert för varje dag.. Lägg då märke till att min topp var på endast 26 läsare hehe.. Märker själv att bloggen blir tråkigare och tråkigare, men jag vet inte vad jag ska skriva om? Och så särskillt mycket händer det inte i mitt liv, skola, träning, vänner. Men på tisdag blir det äventyr iallafall hihi och nästa söndag far jag iväg med familjen till Tänndalen för en veckas skidåkning =)

Idag har det definitivt inte hänt något utöver det vanliga.. Eller jo, jag har äntligen fått upp lite grejer på mina fina lila väggar såhär nästan ett år efter att vi flyttade tillbaks hit.


Tavlan är bara tills vidare, måste hitta något jag verkigen gillar. Men det är ett litet kollage med tidningsutklipp från åka skidor iallafall.

Och hyllan köpte jag på Ikea i lördags, fotot är från Göteborg och är den finaste bilden någonsin =) Spargrishunden fick jag i present av mina vänner och ljusen är alla från Ikea såklart och dom ska jag tända ikväll och ha lite mysfilmkväll!

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0