vilken dag..

Okej ni ska bara veta hur äckligt jävla irriterad jag blev förut! Hade ju som sagt väntat på en lektion i 5 timmar ungefär och 20 min innan vi börjar kommer Johannes upp o säger att de va inställt!!!!  Ja höll på att dö! Meen de är väl inget att hänga läpp för antar jag, men jusst då ville jag bara skrika 1000 gånger högre än Ronjas vårskrik.

När jag kom hem somnade ja efter den extremt tunga dagen i skolan.. Sen åkte jag och hälsade på Fatemeh o hennes nyköpta lägenhet =) De va så himla fint o ja vill också flytta! Eller ja kommer rättare sagt flytta in. Ne men de va jättetrevligt att snacka med den bruttan också, inte igår nu när vi inte tränar ihop. Sedan åkte jag till gymmet, skulle egentligen inte ha åkt dit idag, men känslan efteråt är så härlig så jag kunde inte låta bli. O de är bäst o passa på nu innan de blir en massa i skolan.

Nu sitter jag här nyhemkommen och lite smått irriterad, en gnutta illamående är jag också.. Men jag är glad ändå för förut kom mitt Visa kort! Nu gäller de bara att välja en bild som jag vill ha på de, kommer inte bli enkelt.



Och för övrigt så sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21.30 för då börjar del 3 av en serie jag har kollat på de senaste 2 kvällarna. Leslie tror ja de hette, handlar om en kille som bor i en förort till Malmö som hammnar lite fel.. Riktigt bra. Men helvete nu kom ja på att de krockar med ett annan serie ja började följa på 1an! Suck...


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0