kuriosa

Om lite mindre än 12 timmar börjar klassrådet och efter de har jag ped led o sen är jag fri tills på måndag, great!

Sitter o surfar runt på Aftonbladet.se, mest för att jag är så dålig för att hänga med i nyheter, men också för att de finns så mycket knäppa nyheter..

En nyhet handlar om Adolf Hitler, 3 bast, som ska bli omhändertagen för att han inte mår bra av sitt namn, jämför det med misshandel sa en klok person. Hmm varför inte döpa ens barn till de? Suck.... Annars hittade ja inte så mycket mer spännande, händer mest tragiska saker i världen.. Läste precis igenom listan över Robinsondeltagare och tjaaa, vad ska man säga.. Vore det fortfarande svt som visade de så hade de nog vart sevärt men nu tvivlar jag. Men nog om allt detta trams/Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

haha yepp..

2009-01-15 @ 23:16:31
Postat av: Anonym

eller vad sägs om att döpa sitt barn till josef satlin,benito mussolini eller kanske George Bush?

2009-01-16 @ 12:18:21
URL: http://modiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0