Music

Tänkte bara inflika också hur fucked up ont i fötterna jag hade igår när jag skulle gå hem!! De var den värsta smärtan på riktigt jävla länge, aldrig mer nya skor! Minns i sommras när jag hade mina andra kalasskor för första gången hur ont de gjorde, men då kunde man iallafall ta av sig o gå barfota i spöregnet, inte så lyckat igår kanske.. Men dom som såg mig stappla hem igår måste iallafall fått ett gott skratt...

Jaa minsann nu tänkte ja lägga upp en massa låtar som jag asocierar till olika tillfällen o sånt, för de har man ju många gånger gått o funderat på att man verkligen gör de!



På den tiden jag orienterade var jag med på U-10mila då sov vi i militärtält och kl 02.00 gick startet och då spelade dom den här!


Undra hur många gånger jag lagt in den här låten i denna blogg, men den ger så mycket minnen ;) Göteborg och Emmas party ojojoj


Partycruisern i Ayia napa! Sandalens nakenchock... haha


Grabbarna grus! Kommer aldrig glömma alla nätter på grabbarna med rise up i bakgrunden..


Vår kära information & layoutlärare hade lämmnat mig o Emma själva i en datasal o då dunkade vi denna så de vibrerade i hela skolan ;)


Kommer inte på några fler just nu, men de kommer allt!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0