utökning av bekantskapskretsen?

Upptäckte precis att jag måste utöka min bekantskapskrets! Funderade över vem jag skulle höra av mig till när jag ville ta en prommenix, men kom snart fram till att jag nog går med min musik istället. Inte för att de vänner jag redan har inte duger, men de känns som jag bara är en liten tjatig tant som hela tiden vill göra saker och hör av mig stup i kvarten. För på senaste tiden har jag verkligen fått smak av att inte vara hemma för de är trist som in i helvete. Hur som helst så är jag ändå inte på sånt prathumör iallafall så de blir nog bäst såhär :P

Men jappsi pappsi, en prommenad blir de iallafall, trots kylan!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0