vad kan man göra med sin energi?

Herregud vilken dag! De enda jag gjort är att kolla massa på Tv, suttit här vid datorn, ätit mat och varit ute med Valter. Och nu är jag uttråkad igen, vill göra något vettigt av min energi, men jag kan inte träna, jag har inga skolböcker eller så hemma, jag har fortfarande inte skaffat någon teroribok, jag har redan städat på rummet och ööh aa ja kan inte komma på nåt mera. Men jag grejade lite med Surprise me UFs hemsida nyss iallafall, men den där dumma skiten gjorde inte som jag ville.. :p Ne men våra alla hjärtans dag lådor ska bli sucse (hur fan stavas de?) och vi ska lägga ner oss i de faktiskt!

Kan föresten tala om att jag har extrem träningsvärk på insidan av låren pga den en helt fantastisk maskin på gymmet! Hoppas de försvinner snart för imorn ska vi äntligen dit igen och träna rövarna av oss moahahha

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0