värmespolar

Har länge velat ha värmespolar för att göra lockar o så, både till vardags men framförallt till fest. Och jag läste nyligen i Kenzas blogg att hon köpt de och då blev jag extra sugen på att köpa de nu! Så dyrt bara, de hon hade köpt kostade 699 om ja inte minns fel. Känns som om de verkligen är de bästa, men jag hittade några för 199 och då är ju den stora frågan om de verklgien är något att ha? Hittade dem på eleven.se och med frakt o allt blev de 279kr, snål som jag är kommer jag antagligen inte beställa, men ja vill så gärna ha! Någon som testat dessa eller liknande lite billigare? Antagligen inte, men man kan ju alltid fråga ;)

Eleven Hair & Beauty: Värmespolare Rosa

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0