Vill åka skridskor

Ja hallå ja 2009. Känns som att hela ärlden har gått i ide idag såhär på nyårsdagen. Jag vaknade redan vid 8 såklart trosts att ja inte somnade förens vid 4 eller så.. Jag hatar min inbyggda väckarklocka! Så nu är jag trött o seg.. Väntar på att segproppsgerd ska vakna till liv o se om vi kan gå ut på en prommenad innan solen gått ner. Ser jättehärligt ut ute ju.

Jag vill inget annat än att åka skridskor idag!! Hoppas de bli nåt imorn iallafall!

Ja men hur spenderade jag nu då mina sista timmar av 2008? Jo efter många om och men så hamnade vi tillslut hos Martin. Skulle ju ha lagat mat o så men min och Emmas nyårsmiddag blev 2 smart o gott med advokadotjofs på ;) Glammigt. Orkar inte skriva nåt i detalj men vi träffade endel gamla vänner senare under kvällen och de va roligt. Hade bestämt mig för att komma hem innan 3 inatt men det blev 3 stopp på vägen hem så så blev inte fallet.. Jo men de blev en kul kväll iallafall, hade inga förväntningar direkt då slipper man bli besviken :P Hoppas alla andra också hade de bra/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0