Efter regn kommer solsken!

Hej vänner!

Vistelsen på stan blev inte långrandig alls, men nu kan jag betala räkningar över internet och jag hann iallafall med att slänga i mig en nachotallrik! Sen ringde de nämligen från Pärlan och bad om förstärkning, snabbt som vinden tog jag mig ut och fick några extra timmars jobb, sånt gillas i dessa tider. Har nämligen massa påhitt på saker jag vill köpa! Eftersom det inte kommer bli någon utlandsresa för min del så kommer det bli en hel del pengar att sätta sprätt på nu, som ioför sig kommer gå åt till flytten o de, men nåt ska man väl få unna sig. Tv måste de ju bli iallafall och så funderar jag på en kamera, får se hur de blir :)



Annars så ligger jag mest här i min lilla säng i Skärgården och funderar, funderar en massa nu för tiden, både på gott o ont. Ägnar massa tid åt folk som inte är värda min tid, vem och vad som faktiskt betyder något för mig och på framtiden.. De är inte bara att äta och sova som man måste tänka på här i livet direkt!

Men nu ska jag sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0