god fucking morning

06.50 ringde alarmet o ja minns inte sist jag gick upp så här tidigt! Man kanske borde vänja sig? Nej ush hemska tanke jag är svintrött nu...

Anledningen till att jag måste vara uppe är för att jag ska cykla ut till Skärgården snart för att fira min syster med frukost på sängen. Nej hon fyller inte 10 år som man kanske kan tro, hon fyller 22... Men vad gör man inte.. Blev precis klar med presenten som jag nu kan erkänna vad de var, ett påslakan det står "Limpan, probebly the best sister in the world" på. Kul ja är va! Men de blev katastrof, som vanligt när ja ska pyssla lite.. Aa, ja kan visa en bild sen.

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och börja den tråkiga färden.......

Drömde föresten en fin dröm inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0