grattis


Den fina gåvan gav jag till my sister igår, jag älskar att ge bort saker! :)


Under gårdagen känndes de som om de hann hända hur mycket som helst, dagarna blir långa när man kliver upp vid 7 och lägger sig mitt i natten! Farmor kom iallafall hit ut till stugan och vi käkade och fikade lite. Vid halv 5 anlände jag till Mastis för att avnjuta taccobuffé med Madde, Emma och Anna. Förutom att jag var proppmätt så smakade det gott. Sen var det meningen att vi skulle kolla på fotbollsmatch, men när vi kom ut till Sanna så var det ingen match och vi fick senare reda på att den spelats på Presterud.. Men de va inge mer med de, vi bestämde oss istället för att senare åka ut till Robin som fyller 20 på söndag, säga grattis och kika in på hans lilla fest. Sagt och gjort och så köpte vi med en vattenpistol till honom, vi är så fruktansvärt kul!

Väl ute i Skärgården där han bor var de väl kul, fanns Mario cart till Nintendo 64 vilket var en riktig nostalgidröm för mig! Sjukt kul spel de där. Senare begav vi oss till fots in till stan, hade vart helt galet att gå hela vägen så sån tur var fick jag, Anna, Anton och Emma skjuts! Hoppade av vid Mastis och hade sedan en fortsatt kväll där, minus Emma dock. Kul att prova utelivet en fredag här, medelåldern var några år äldre, men de va ju inte samma folk som alltid iallafall! När det stängde fortsatte jag med Emma hem till Michael där det var fest och där jag träffade otroligt fina brudar som jag absolut kommer sakna i höst! Under vistelsen lyckades jag även skära mig på en glasbit uppepå min fot vilket ja inte riktigt kan förstå hur det fungerade.. Men väl hemma somnade jag skönare än aldirg för i sängen! :)

Idag har jag sovit en del, åkt ut till stugan och suttit med datorn.. Chillat helt enkelt. Har bestämt mig för att inte följa med ut ikväll, har helt otroligt nog ingen lust och så jobbar ja 9 timmar imorn. Har istället laddat med en godispåse och fiiilm :) Cosy!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0