Ja

Har varit hemma i stan några dagar nu och lämmnade mobila bredbandet kvar i stugan så jag har inte haft internet när jag verkligen behövt det som mest! Bara för att alla mina grannar lösenordsskyddar deras internet..... Suck..

Nu har jag iallafall tagit mig ut till Skärgården igen och tackat ja till universitetet i Östersund och ställt mig i kö till lägenheter och så. Nu händer det på riktigt! CRAAAZY! Är även här o snyltar lite käk, har blivit nudlar o bröd i några dar nu så ja vet inte riktigt hur de kommer bli när jag ska flytta o köpa mat för mina egna slantar! Aja nu är de mat iallafall. Ha de


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte kolla in Kristinehamns nya blogg och lätta upp stämningen för folket du med! :)



Värt en titt!



www.optimismikristinehamn.blogg.se

2009-07-17 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0