mobilt breeeedband

gokväll gott och ont folk! Nu har jag avklarat en arbetsdag och känner mig lycklig över varenda krona jag skrapat ihop, tiden gick faktiskt rätt fort och när jag träffade på mina bakfulla arbetskamrater kände jag en stor lättnad över mitt hemmamysval igårkväll! Dock känns de som om det är typ tisdag idag..

Nu sitter jag här och funderar på att beställa mobilt bredband från 3. Vore synd att binda upp sig 18 månader och ha skitdålig täckning där uppe i norr, men de är en risk man får ta antar ja.. Gillar mobilt när man kan ta med de överallt o så även om de inte är skitsnabbt alltid. Ja ja jag får fundera vidare på den saken. Ska nog kolla klart på filmen jag började kolla på igår nu och fortsätta i mysets tecken! bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0