nostslgi

Hola hola

Mitt bittra inlägg igår satte visst sprätt på vädret för idag är det soool :D

Har legat ute på gården o stekt lite, plockat lite blåbär har jag hunnit med också. Annars har jag inte hunnit med så mycket mer, ska gå ut o lägga mig snart igen, var bara tvungen att ta en liten paus! Lite senare ska jag sätta mig på cykeln och trampa in mot staden och vara lite social, sen är jag nog kvar där tills fredag. Så de kommer väl bli lite dåligt uppdaterat här igen, men ni får leva med de!


Bjussar istället på en liten bild som jag, Emma och Kristin pratade om i helgen, tror de är i 8an på den tiden alla hade likadana munktröjor från H&M! De va tider de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0