planering!

Hej, inte trodde ni väl på riktigt att jag skulle svika er ända till fredag?

Ne ja sitter hemma i den mörka och trista lägenheten och lyssnar på spotify. Är trött som ett as för jag har sovit skitdåligt inatt och är även smått illamående.. Men jag ska trotsa min trötthet nu och fixa lite med min present till Linda som fyller år imorn. Sen ska jag ner till stan o köpa en till present och sen ska jag möta upp Emma för lite lunch :)

Ikväll ska jag även träffa Maud, Gerd och Ulla som jag allt mer sällan ser av så det ser jag fram emot! Bra planering jag har i mitt liv va, har varenda minut av dagen planerad ungefär :P

Hoppas ni får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0