ÖoB

De här vädret tar knäcken på mig!! Seriöst, va faaaan hände med de fina vädret?! Om sommrarna ska fortsätta på de här viset är de ju inte ens värt att längta till, jag ligger o fryser som en gris, man ska svettas floder om de ska kallas sommar!!

Var bara tvungen.. Idag, eftersom de inte direkt går att vara ute o sola o bada o så som man ska på sommaren, så åkte jag, mamma och Linda till Karlskoga. Vi åkte och handlade på Överskottsbolaget, ja vet, man känner sig lagomt snål när man springer omkring där mellan hyllorna och jämför priser, men varför handla samma produkter för dubbla priset på Maxi? Dumt. Med mig därifrån fick ja

plåster, 4 tvålar, en flytande tvål, 4 ansiktsmasker, hårspray, deodorant, 4 stiftpennor, stift

haha, kul saker va? :P men de är ju sånt man måste ha och de va riktigt billigt o bra för mig som inte har den fetaste budgeten.. Av mammi fick jag även en mikro, ett strykjärn och en damsugare! Snart redy to move så att säga ;D

Annars har dagen gått åt att kika på film, Narnija eller va den nu heter. Den var faktiskt bra, brukar inte gilla såndanna filmer. Sedan stod Linda för middagen och de va inte så vidare gott så det blev rökt lax och potatissallad som varenda dag när jag är i stugan bara för att de är så gott och pappa röker sin egen fisk. Så ser de ut ja.

Tror jag slår på en till film nu ikväll, har inte orkat socialicera mig och åka in till stan så de får bli jag och Knocked up i höstmörkret istället. För ja, jag kallar de här höst! Blä..

vet inte vad som är värst, bli sårad eller såra någon annan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0