24 augusti kanske

God morgon! Känns otroligt skönt att vara fräsch och pigg idag och jag har sovit som en prinsessa! Somnade redan vid 22 eller nåt för jag var så galet trött..Började kolla på baksmällan iallafall, den var bra men kvalitén sög och den var inte textad men man överlever.

Om en och en halv timma nu ska jag börja jobba och är sedan fast där nere i 9 och en halv timma... Men jag har valt det själv och ja är ju inte utvilad utan anledning, noo way ;D

Sitter även här och funderar över när jag vill flytta! Lägenheten är ledig nu och jag jobbar sista dagen den 23dje och skolan börjar den 31a. Hmm.. Får nog bli ett brakkalasavsked den 22a och sen uppflytt den 24de kanske! Då insåg jag precis att det är mindre än en månad kvar!  Ja lääängtaaar!!!

Åkare: Eric Norrlander, Foto: Jörgen Nilsson, Kategori: Skidor - Jibb
Den här bilden är tagen i Gustavsbergsbacken på Frösön i Östersund, i bakgrunden ser ni centrala Östersund, jag ska bo på Frösön. Inser ni hur nära jag har till skidbacken!? :D:D Man kan även knalla över isen när man ska till skolan så blir det kanonnära, eller varför inte bara slänga på sig längdskidorna? ;D Kan det bli dåligt de här? Hoppas inte.



Men nu ska ja googla vidare på min nya hemstrad! Hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror det blir riktigt bra alltså. Längtar!!

2009-07-30 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0