if you care at all

Har sovit som en prinsessa de senaste timmarna, så otroligt skönt o sova när man är brutalt trött!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och skriva nu, har ju inte hänt nåt sedan sist och det enda som kretsar i min hjärna har jag redan tjatat slut på här i bloggen, dvs hösten.. Kan iallafall meddela att jag nu är 99,9% säker på att jag tackar ja till Östersund. Just so you know.


Annars då så är det exakt en månad sen studenten och balen var över idag. Helt jävla galet! Vart har den tiden tagit vägen?! Hur snabbt kommer inte den kommande månaden gå då!!! Hinner liksom inte med.. Jag vill göra massa saker, men allt kostar pengar och kräver tid och det har ju tyvärr inte alla. Men de finns ingen tid åt att hänga läpp åt de, man får göra de bästa av allt så blir det bra :)

Nu ska ja lyssna på lite bra musik och sova igen! God natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0