dagens planer

Hej! Ny vecka ännu en gång då och snart är det även ny månad, ny månad brukar betyda studiebidrag, men inte denna månad inte.. Surt.

Idag ska jag först och främst ta en springtur, har äntligen släpat med mig springskorna hem! Sen ska jag väl laga iordning nåt ätbart och sedan ska jag till banken och till något ställe där man kan köpa en fin kalender. En dag att göra lite nytta på med andra ord! Good girl :)

Men just nu känner jag mig bara allsmänt superslö... Ja kan inte bestämma mig om jag vill ha bredband från 3 eller Telia heller, de är stora problem.. Massa plus o minus med de båda så de är verkligen inte lätt för en sån som jag som lider av extrem beslutsångest!

Jädrar vilket roligt inlägg ja skrapade ihop nu! Jag är riktigt stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0