hot hot hot

Hemmkommen från jobbet nyligen och har bäddat ner mig i sängen för att förbereda mig för en ny dag imorn då ja börjar halv 10 med att stääääda...

Jag har även lyckats inta min extremt röda färg i ansiktet som jag lyckas få när jag legat i solen en dag.. Ja skulle smörjt in mig! Har gått omkring o känt mig extremt het på jobbet, bokstavligt talat... Mindre kul när det kommer in extremt heta kunder moahaha.. Kan lägga till nu när jag ändå klagar lite att jag har blodblåsor under mina fötter sen lördagens dans och diverse prommenader.. De gör fruktansvärt ont. Annars har jag inte så mycket mer på hjärtat. Ska troligtvis träffa brudarna imornkväll, vilket verkligen inte var igår så de ska bli kanon :)



Ha de fint Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0