I love Kalmar redan

Heeey

Dag 2 i Kalmar och jag bara ääälskar den här staden!!! Vill inte åka vidare imorn och jag kommer dö om jag inte kommer in på högskolan här!!

Efter den extremt sega och långa bilresan hit så lämnade vi bara packningen där vi skulle bo och sedan for vi ner till hamnen och åt världens godaste skaldjursbuffé på Hamnkrogen.



Under natten har jag inte sovit alls och är nu jättetrött och har varit det hela dagen..Men dagen har ändå gått åt till shopping, eller fönstershopping för min del då men de har alla roliga affärer här iallafall =)

På eftermiddagen kom jag på att jag ville åka till köpcentrumet "Giraffen" och kolla efter en laptop och så blev fallet! Jag kom några timmar senare tillbaks med en ny fin liten dator och nu är jag glaaad :D


Blev en svart 12" HP. Valde mellan färgglada minisar och en 12"are och de känndes bäst så här även om inte plånboken gillade det.

Imorgon ska vi till Öland och sedan vidare till Karlskrona. Vill som sagt inte åka härifrån men om ja ska stanna får jag väl bo på gatan antar ja.. Hoppas allt är fint hemma!

Kommentarer
Postat av: M

Vad har du sökt på högskolan i Kalmar?

2009-07-09 @ 14:55:28
URL: http://slagbrand.blogg.se/
Postat av: M

Okej :) då kommer du bli nollad av mina vänner :P dom är Generaler på den instution du tillhör. :P jag har läst ett år redan, ett basår. har sökt till optikerprogrammet till hösten. kalmar är en mkt bra studentstad, så jag tror nog du kommer trivas!

2009-07-09 @ 18:44:26
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0