mobilkul

Kopierade en liten kul grej från Kenza precis för att underhålla mig själv och förhoppningsvis även nån annan uttråkad själ!

Mobil:

z610i eftersom min nya bebis är paj :'(

Bakgrund:



Ringsignal: Erik Hassle - Dont bring flowers after I'm dead

Meddelandesignal: Nån plingplongskit

Senast tagna bilden i fotoalbumet:


hittade denna överst från Mastis förra helgen.. Alltid lika spännande att kolla mobilen efter en kväll ute!


Bild nr 10 i fotoalbumet:


Redbullglass i Kalmar!

Bild nr 20 i fotoalbumet:


Rosor som jag såg utanför kungens lya på Öland..

Senaste sms:et i inkorgen:
mitt schema är nog helt tomt :) Vad hade du tänkt dig?
Från Gerd alldeles nyss

Sista sms:et i inkorgen:
Grattisgattis nisse!/nysse.
Från Nysse på min 18årsdag

Sms nr 10 (bakåt, från senaste smset) i inkorgen:
Malin malin, jag försökte ringa dig. Hör av dig så fort som möjligt ;)
Från Emma häromdagen.

Sms nr 20 i inkorgen:
Hallå där. Allt bra? Tänkte höra om ni har lust att ses någon dag i veckan? Vi kan vara hos mig och ha tjejkväll sådär som förr i tiden. :) Puss.
Från Ulla i måndags eller om de va söndags!

Sms nr 30 i inkorgen:
Vadå elak?
censur

Sms nr 50 i inkorgen:
Hej! Tillbaka i stan nu eller? :) Tänkte bara kolla läget när ja ringde förutmen du kanske är upptagen med annat, kan ringa en signal imorrn istället, ha det kul ikväll om du ska ut. Puss o kram ;)

Senast skickade sms:
ok. Ne ja vet inte, tänkte bara om vi skulle hitta på nåt.. Vet inte vad. Men de andra har iaf inte svarat så i dont know.
To Geerd

Sista smset bland skickade sms:
Hej hej! Har precis duschat o så, så ja åker om en halv timma eller något kanske! :) Vilket nummer var det på huset nu igen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0