otroligt osmaskiga news från mitt liv

Så där ja, nu har jag kommit hem från några sega timmar från jobbet med en höjdpunkt då Elinor och Kristoffer kom och hälsade på :)

Japp, vad har jag nu gjort på senaste tiden, alltid lika svårt att minnas.. Men jag träffade iallafall Maud och Gerd i torsdagskväll för lite girls night, vi dippade grönsaker, tittade på en tjejig film och pratade om tjejiga saker. Somnade relativt tidigt för att vara ett pyjamasparty men de va bra, för då var vi taggade för minigolf på fredagförmiddagen! ;D Riktigt kul! Sedan lämmnade vi varandra och om jag inte minns fel spenderades kvällen hos en vän med film och så :)



Lördagmorgon var det seeegt att komma upp, det bar av till Örebro för att hälsa på en släkting. Där mest åt vi hela dagen känndes de som och tillslut bar det av hem. Snabbt som vinden gjorde jag mig iordning och vid 8 började partandet hos Jocelyn och det droppade in massa folk. It was very fun :) Nån gång senare begav vi oss mot Mastis och även där var det riktigt roligt!
 
Har massa störda bilder från kvällen som ja inte lägger ut, men dessa kan väl tala för sig själva..

Sen kom söndagen och den bestod av att pendla mellan soffan, toan och sängen ungefär. nej men seriöst, som jag sov! Först 04-10 sen åkte ja till Maxi i spöregnet o köpte frukost nån gång runt 11 sen sov jag typ från 13-17 eller så o då låg ja bara i soffan tills ja sen slockande vid 21 igen. Dock hörde hela världen av sig vid 22 ungefär så sen kunde jag inte sova av alla tankar som snurrade runt efteråt... Sjukt skönt att vara ledig efter en hård kväll ute iallafall!

Idag, måndag, följde jag med till Karlstad och fick som sagt det pissiga beskedet om min mobil.. Det gjorde min dag sämre än vad den redan var och ett tag ville jag bara ställa mig på mitt i city o börja tjuta och skrika för glatta livet. Men de gjorde jag inte och nu har jag väl smält de mesta. I am back on track så att säga, om man nu ens säger så. Iallafall, här ligger ja nu i min säng o letar lägenheter i Östersund, skickade en anmälan på en och vips så fick jag ett mail innehållande bland annat detta:

Härmed erbjuds Ni studentlägenhet 332-8147 på Fornborgsvägen 9 3tr om 1 rum o del i kök på 25,4 kvm.
Hyran utgår idag med 2384;- kr per månad.


Så lätt var det alltså! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0