söndag igen..

Söndag idag, och ni som läser min blogg regelbundet kan nog lista ut att jag kommer skriva att jag är trött som en gris och ännu en gång dumt nog gått ut fast jag jobbade dagen efter..



Kom hem redan runt 5 igår och bestämde då att jag faktiskt kännde för en kväll på Mastis trots förra helgen och gjorde mig iordning lite. Elinor kom förbi och sedan fick vi skjuts ner till Mastmagasinet, vi åkte i tid så att vi inte skulle riskera att inte komma in så först var de inte så mycket folk. Sedan kom Amanda och co och då shakades de minsann och de var riktigt roligt, trots att jag tagit mitt förnuft till fånga och tog det riktigt coolt. Men med Jocelyn from New york kan man väl knappast ha tråkigt hahaha... Otroligt nog stannade jag ända tills 2 trots att jag var hur trött som helst och kvällen fick ett trevligt slut tror ja.. Trött som ett as kom jag iallafall nätt o jämt iväg till jobbet imorse och nu ska ja sova tills ja börjar jobba imorn vid 17.30...

Kommentarer
Postat av: Lois

hahaha jocelyn var i fin form ;) Du kom hem säkert o så? Var trött och grinig så ja tänkte inte på att ja lämnade dig själv med honom men mobilen hade ju dött och jag hade inte ditt nummer :P

2009-07-12 @ 16:46:38
Postat av: Anonym

haha det där va så kul :P Att de trodde på mig :D Snacka om störda :P

2009-07-12 @ 17:17:42
URL: http://josephinesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0