allt är inte bra längre...

Varning för riktigt dåligt humör!

Kan börja med att tala om vad jag har haft för mig sen sist. Var ett bra tag sen och jag har haft fullt upp. Kan dock inte riktigt sätta fingret på vad jag gjort hela tiden.. I torsdags jobbade jag iallafall morgonpasset på Pärlan. Sen blev det bad vid leksaksbåten och sedan bestämde jag mig för att åka in till stan och sedan gå på träning vid Kfum. Först sprang vi, sedan spelade vi basket och sist volleyboll och de var skitroligt!


Sen jäktade jag hem för en dusch och sedan mötte jag upp Amanda och Kristin i gästhamnen där vi satt o mös resten av kvällen :)
 

Fredagen var min lediga dag denna vecka och givetvis var vädret dåligt bara för det.. Men jag, Emma, Anna, Linnea och Louise åkte iallafall ut till Skärgården och badade lite och det var jättetrevligt ända tills de stora mörka molnen kom.. Började spöregna och åska som satan så vi åkte hem till Emma och chillade lite. Vid 6 åkte vi vidare till Mastis och käkade Taccobuffé och det smakade sjukt bra. När vi smällt maten åkte vi ännu en gång hem till Emma och spelade lite tv-spel och tog de lungt =)
 




Igår jobbade jag 13-19.30 och när jag slutade blev det racer hem för dusch klädval och iordninggörning. Men precis när jag slutade så började de megaregna och jag var jättetrött. Det borde jag sett som ett tecken på att jag skulle åka till stugan istället och bara tagit det lungt, kan jag nu lite efterklokt säga.. Sen åkte iallafall jag och Emma till Anna dit det kom lite mer folk sedan och där var det allt mysigt, men dragigare förfester har väl dragits ihop.. Sen blev det Mastis och det slutade med att vi inte kom in för det var fullt och jag har aldrig varit så jävla irriterad och förbannad! De va fan inte fullt!!! Testade lyckan på Statt, men där var det istället tomt... Ibland älskar jag verkligen Kristinehamn... När vi väl kom in nån gång efter 1 var det inte särskillt kul där inne iallafall. Humöret var väl inte toppa om man säger så. Att mina nycklar var borta kom ju även som ett senare bekymmer och helvete vad sur jag var.. Vad är mitt problem, ja måste ju ha alla mina värdesaker fastkedjade på mig för att ja inte ska tappa bort de, ne för just de, då ramlar jag i sjön med de istället!!! GAH! Iallafall, det där med att gå hem direkt efter stängning och sova gott i min egen säng gick ju åt helvete ännu en gång och jag är lika sliten som varje söndag.. Sån tur var så var iallafall mina nycklar i min jacka som var hos Anna, så de blev ju inget värre av saken iallafall. Men fuck va irriterande det var..

Nu är min hjärna upponer och ja vet inte vart jag ska ta vägen, ska bli så sjuuuukt skönt att komma bort på tisdag, åker till Kalmar då och kommer hem igen på lördag nämligen. Synd bara att vädret ska bli lika bra som alltid när familjen Nilsson prickar in semester. Men de blir nog bra ändå :)

Klarade mig ganska fint utan att ta ut massa aggresion! Grattis till mig, nu kommer jag somna snart, god natt.

När man kan få något, vill man inte ha det. När man inte längre kan få det, vill man mer än något annat ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0