vad ska jag ta mig till

Nu har jag hunnit tänka efter en hel del på hur det kommer bli med allting.. Har inte kunnat tänka på annat på hela natten..



Det här är det mest omfattande valet jag någonsin gjort i mitt liv! Helt sjukt ju. Börjar vänja mig mer och mer vid tanken att se mig själv i Östersund, men det är ändå inte helt självklart.. 3 år är ganska länge, men man kan ju ändra sig och man kan ju ta en paus.. PUH... Men att det är just iår som jag har chansen att flytta är iallafall det bästa som kan hända, för jag har aldrig känt sådant behov av att flytta som nu! Speciellt när man träffar allt fler och fler idioter... Och när allt man gör sprider sig snabbare än vinden... Men man får väl skylla sig själv antar jag?

ja ja, hoppas alla får en sjyst fredagkväll! Själv ska jag fortsätta fundera vidare på allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0