dance

Sista dagen på Brogårdsskolan är gjord. Kan fortfarande inte riktigt fatta.. Men så är det, och det känns faktiskt skönt tror jag, lite vemodigt såklart, men mest skönt =)

Dansade ju som sagt vals i skolan idag, och jag kan väl säga som så att jag och min baldejt var väl ungefär på samma nivå, så de va ju bra iallafall. Nivån var inte den högsta, men va fasen, jag har ju lång klänning på balen iallafall. Efter skolan åkte jag till Maxi och handlade mat och lösnaglar till balen och så har jag lagat en hej dundrandes måltid också, jag är sjukt dålig på att laga mat till en person, så jag äter för typ 5 pers när jag väl äter.. Gott var det iallafall.

Om en stund ska jag byta om och göra mig iordning för kvällen. Klassfest vankas!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0