Helvetes jävla skit skit skit

Fy fan säger jag bara! Idag har jag och min mobil badat och jag är så jävla förbannad... De va det sista som behövde hända!!

Känndes som om hela mitt liv skulle rasa samman, när nåt händer som verkligen inte får hända, och som inte skulle hänt om allt bara skett några sekunder senare hit och dit, så rasar verkligen allt. Tänk er all irritation, all aggression, all rädsla, alla tankar, all tvivel, all ångest, allt, allt , allt bara få bryta ut. De va det som skedde och inte fan känndes någonting lättare för det. En snuskigt vattenskadad mobiltelefon som har 23 månaders abonemang kvar att betala känns bara för jävligt... Jag behövde verkligen inte det just nu kände jag, har inte känt mig helt uppåt på senaste tiden och det här gjorde ingenting bättre någonstans...

Men livet går väl vidare och dagen blev bra sedan iallafall. Orkar dock inte skriva mer så ni får fantisera ihop nåt själva. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0