jag älskar sol

Strålande sol för tredje dagen i rad, helt fantastiskt! Ledig som jag varit så har jag spenderat en hel del tid i solen, dock utan solkräm, men igår tvingade jag mammi och pappi att betala de åt mig så idag kan jag steka på som aldrig förr ;D

Igår betalade jag 800 riksdaler för att sitta i Kristinehamns bilsskolas teorisal och lyssna på en tant som pratade om att man inte ska köra bil när man är trött, när man druckit alkohol eller när man tagit droger. NEHE?!?!?! Åååh ja är så arg, som om att man inte redan visste de, och dom som inte fattar de behöver nog speciell psykisk vård, så satsa på det istället för att tvinga alla normala människor att betala för den där skitkursen... Jag hann även med att gå på träning efteråt så lite nytta gjorde jag allt igår. Snuskigt jobbigt kan jag ju tala om att de var iallafall, märks när man bara tränar en gång i veckan att kondisen inte är på topp direkt hehe..



Ha en fin dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0