näst sista dagen i skolan!!!!!!!!

Fullproppad och rolig dag idag, men jag ångrar att jag glömde att ta med kameran. Det är trots allt nu man borde föreviga allting.. Började med att avsluta UF-företaget för gott på ett möte med vår handledare, tack o lov att det är över. Sedan gick vi till Alina där det var lite "förfest" inför Brogårdsstafetten! Haha, känndes en smula skumt att komma dit vid 11 på morgonen faktikst. Stafetten var faktiskt förvånansvärt kul och SP3A ägde ut allt o alla och tog hem hela skiten moahaha! :D Både det och poängjakten vann vi, grattis till oss.

Efter det åkte jag, Anna, Louise och Linnea lite snabbt hem till mig o käkade lite innan vi for upp till Hans där klassen skulle ses och där fick vi lite fika och sådant =)

När jag kom hem därifrån han jag knappt hem o vända innan Anna kom och hämtade upp mig och vi åkte ut till Skärgården där det var "poängjaktsavslutning" för alla 3:or. Det var typ vår klass och teknik där, nån Es o nån Hr. Men det var allt trevligt må ja säga =)

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på efter-22-musik och ska snart stänga av datorn o försöka sova. Imorn blire vett & ettikett, dans och klassfest på kvällningen! Sista dagen i skolan mina vänner!!!!!!!!!

Har för övrigt massa bilder på mobilen, men ja orkar inte lägga in dem nu så de får bli ett tråkigt bildlöst inlägg. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0