PIP

Jag måste få med mig någon till Karlskoga fredagen den 31 juni på pip! Massa bra artister då!  Johnossi, Looptrop, Melody club, Parken, Sahara hotnights, Simon Norrsveden, Slagsmålsklubben och Timbuktu. Sen vare några mer som ja inte bryr mig om, men hallå, alla dessa bra på en dag! :D

Aja, vad som annars har gjort min dag idag är burken på bilden nedan


Älskade, spanska Allioli finns nu på Maxi ICA stormarknad!!!  En färsk, god baguette med en klicka Allioli på, de kan inte bli bättre! Stinker gött med vitlök nu.. haha..  Missa inte denna produkt iallafall, står till höger om köttet o de på Maxi! ;)

Men nu ska jag sova och njuta av att jag är ledig i 5 dagar frammåt :D Då ska jag vila upp min handled som inte vill vara med och skopa mer glass.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0