PIZZA,FÖRETAGSFEST,BUZZ

god eftermiddag. Nu har det blivit lite liv i mig igen efter gårdagen, men ytterst lite...

Hade en kanonokväll som startade lite utöver det vanliga, eller lite under kanske man säger.. Anna, Emma och Madde kom hit vid 7, vi var vrålhungriga allihopa och bestämde oss för att åka o köpa pizza. Så pizza blev det, och lite annat gott på det. Efter ett tag låg alla halvt döda i soffan och partyhumöret låg väl ungefär lägre än en sån här söndag.. Fotbollen gick åt helvete och vi hade ont i magen, vissa rapade, andra spydde men så är det att umgås med mina pärlor =)

Vi kom iallafall iväg till Statt och väl där blev allt genast mycket roligare! Jag och Emma var kungar i baren och dansgolvet ägde vi, eftersom det inte var så många fler än vi där.. haha ojojoj.. Men de var roligt. Efterfesten hamnade hos Steven och de va riktigt kul med Buzzspel och diverse annat. Sen blev det hemfärd och jag fick mig årets asgarv på morgonkvisten som jag kan leva länge på... Men de är en annan historia! Nu ska ja sova lite tror ja, tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0